#1 Skrevet September 20, 2014 Hei. Noen som vet hva som må gjøres for å få rs4 speedometer til å funke i en s4 pre facelift? Tenker da på klokka som er analog i pre facelift og digital i facelift og ellers programmering av startsperre osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2014 Er noe kødd man må gjøre med startsperra. Jeg har ikke orginal startsperre men ettermontert fordi jeg har rs4 instrument.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2014 Er noe kødd man må gjøre med startsperra. Jeg har ikke orginal startsperre men ettermontert fordi jeg har rs4 instrument.... Takker for svar. Prøvd å lese meg til det på forum i utlandet. Der står det stort sett overalt at det må programmeres til sperra. Åpen for ideer her:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2014 Prøvde instrumentet idag. Men kuttet selvfølgelig pga startsperra. Men kontakten i midten er ikke lik den som er i bilen. Hva er den i midten til? Finnes det noe adapter til dette? Eventuelt en annen løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2014 I verstefall så kan vell muligens startsperra fjernes i software, viss det er to forskjellige startsperre system før og etter facelift. Det kan du høre med folk som driver med Tuning, om det er mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...