Problemer med giring etter clutchbytte

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har akkurat skiftet clutch og svinghjul til ett Valeo 4p kit med enkeltmasse svinghjul. Det fulgte ikke med noen form for instalasjonsanvisning, og etter skifte virker der som om det er noe rart med clutchen, og jeg kan ikke gire når motoren går. Startmotoren når heller ikke inn til startkransen på svinghjulet. Må jeg fjerne den spacerplata som er imellom motor og gir når jeg bygger om til enkeltmasse? Da skal jo i teorien startmotoren komme nermere startkransen, og utløserlageret komme nærmere clutchen. Er det noen som har bygd om med sånne kit før? Er en 2000 Passat 1.9tdi ATJ, med en ELN 6-trinns 01E kasse, framhjulstrekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå løst problemet problemet med giringen, det var spacerplata mellom motor og gir som måtte fjernes. Men startmotoren når fortsatt ikke frem til startkransen på svinghjulet. noen som har vært borti det før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.