Hva synes du om Tettsut X på VAG  

54 stemmer

1. 1. Hva synes du om Tettsut X på VAG

• Utrolig rått
      29
    • De var ikke pene
      24
    • Blir Rs4 felger på meg også!
      1

Anbefalte innlegg

Hvem blir førstemann med disse felgne på en VAG i Norge :) Jeg synes de er usansynlig råe!

8E_TEXB_20_3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon Gravir sendte bilde av disse felgene til meg før jeg kjøpte Lemans. Syntes ikke de ville passe på A6... Men etter som jeg så mer og mer på de, likte jeg de mer og mer. Jeg synes de er tøffe!

TETTSUT-BLACK-Bora_1.jpg

Tettsut-x-black-GTI.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Bora'n ble skamrå! :tilber: ..men om det blir disse..time will show ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem som forhandler disse da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem som forhandler disse da?

kan tenke meg Jon skaffer de...

jonsdekkogfelg.no

de var stilige :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er ytringsfrihet i dette landet, så vil jeg bar si at jeg, personlig, ikke syns det er noe pent med bare en runde eller to med el-tape på felgen. Også syns jeg det ble litt mye "luft" i felgene!

Tror kanskje de hadde vært betraktelig mye penere i 18", men som sagt; bare min personlige mening dette her! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Råe felger, MEEN det krever jo litt bremser siden felgene er så åpne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jon Gravir sendte bilde av disse felgene til meg før jeg kjøpte Lemans. Syntes ikke de ville passe på A6... Men etter som jeg så mer og mer på de, likte jeg de mer og mer. Jeg synes de er tøffe!

De så usannsynlig store ut da, men hvis det er 22" på Boraen så er det kanskje ikke så rart...Eller er det "bare" 20 tom? Noen som vet hvilke dim og ET disse felga fås i da? Og sånn ca hva de koster pr felg..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 eller 9 x 19 og 9 eller 10 x 20. 5x100 leveres i ET 30 og 35, 5x112 leveres i et 35 og 45. Og det er altså Etabeta som lager de.

http://www.pneu-center.de/Felgen/FelgenEttabeta.html

Tettsut-Auto1.jpg

Ok fine dimensjoner. Men tror neste jeg likte de i vanlig sølv bedre enn den sorte jeg, liksom litt rart at man kun ser eikene... Men kule er de ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det der var maks bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok fine dimensjoner. Men tror neste jeg likte de i vanlig sølv bedre enn den sorte jeg, liksom litt rart at man kun ser eikene... Men kule er de ja.

neinei i sølv så ser de jo direkte kjipe ut... Hele morroa er jo den sortlakkerte delen som gjør at felgen ser minst èn tomme større ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Bora'n ble skamrå! :tilber: ..men om det blir disse..time will show ;)

Det sitter 9x20" på den boran på bildet og det er nok ikke tilfeldig at det bare er bilde av bakparten, for han vil nok slite stort med å få på samme dimensjonen foran med den senkingen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror de ville se maks bra ut i 9x20" på en Sort A6 med full chrome pakke!! Og i tillegg skrudd gewinden i bunn, da snakker vi Mafia-børsje :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det blei litt masse luft mellom eikane eg : rolleyes

Og på Bora'en syns eg rett og slett det var for stort! : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med reale bremser så blir disse bra... Må si jeg angrer litt på at jeg ikke gikk for A4 avant og planene jeg hadde når jeg ser avanten over, men men, fine felger var det!

Frank Robert da.. Hva skal du med så mye gummi når du ikke får slite mer enn noen mm likevel da ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neinei i sølv så ser de jo direkte kjipe ut... Hele morroa er jo den sortlakkerte delen som gjør at felgen ser minst èn tomme større ut!

Synes nå en klassisk 5 eiket felg i sølv er penere enn 80% av de felga som folk kjøper til bilene sine... Det enkleste er ofte det beste, så Rema-felger må være det optimale. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gud for ytringsfriheten. Det der går inn i mi bok som de styggeste felgene noensinne. Og det uten snev av tvil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.