#1 Skrevet September 22, 2014 Hei.. jeg trenger en starter til golf/passat etc med 02A/02C girkasse må selvfølgelig fungere og være i bra stand! Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2014 jeg har en fra vr6 med automat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2014 skal vistnok ikke passe med vr6 starter desverre kunne kansje spesifisert det litt bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2014 eg mener eg skal ha, skal sjekke senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2014 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2014 Passer ikke ser jeg. min er helt annerledes utforma i front av akselen desverre. MKIV starter detta? ser forøvrig slik ut den jeg skal ha: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2014 men, nå er det fixa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...