#1 Skrevet September 27, 2014 Prøver å rydde litt før vinteren setter inn og har samlet sammen litt AAN deler jeg har liggende. Er vel mere eller mindere en komplett AAN bortsett fra blokk og topp. Vet man skal ha med pris men siden jeg ikke hverken vet hva halvparten av tingene heter eller er verdt skriver jeg bare gi bud. Se på bildet om det er noe dere trenger og gi meg bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2014 (endret) Ac pumpe er jeg intr. I om den passer ABY motor Edit: jeg trenger en med delenr 8A0 260 805 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2014 Skal sjekke delenr i morgen. EDIT. Det er den oppe i høyre hjørnet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2014 Skal sjekke delenr i morgen. EDIT. Det er den oppe i høyre hjørnet? Ja, det er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2014 Ac pumpe er jeg intr. I om den passer ABY motor Edit: jeg trenger en med delenr 8A0 260 805 4A0 260 805C 506031-0218 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2014 forskjellen på disse 2 er hovedsakelig reimskiva. aan har multireim og aby har kilereim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2014 Så da kan du bruke reimskiva fra den du har og flytte over på denne så er problem løst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2014 Hei! Jeg trenger en del av regreimdeksel som har delenr: 054 109 145. Har du det? Mvh. Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2014 Den slangen i bunnen, nesten helt til høyre (den som går mellom turbo og trykkrør videre til IC, med uttak til resirkventil), er den i god stand eller morken/sprukket i endene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2014 Hei! Jeg trenger en del av regreimdeksel som har delenr: 054 109 145. Har du det? Mvh. Espen Er ikke samme nr. Om de går om hverandre vet jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2014 Den slangen i bunnen, nesten helt til høyre (den som går mellom turbo og trykkrør videre til IC, med uttak til resirkventil), er den i god stand eller morken/sprukket i endene? Ser ut til å være i god stand. Ingen sprekker og ikke morken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2014 Glemte helt av denne jeg gitt. 400 inkl frakt? Kun slangen, ikke røret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2014 Si ink frakt så er det greit. Send meg info på PM så skal jeg se om jeg rekker å få sendt den i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 12, 2014 Har du regreim drev til veiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 12, 2014 Har du turbo? Mye slakk gått langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 12, 2014 Skal sjekke i morgen om jeg har det drevet du snakker om. Har en Super 50 (tror jeg den heter). Skal sjekke slakk i morgen hvis den er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 13, 2014 Desverre så er eneste reimhjulet/drevet jeg har det du ser til høyre for toppakningen oppe i ventre hjørnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 16, 2014 Ja sjekk slakken, fint om du legger ut et bilde hvordan den ser ut inni;) vet du km på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 17, 2014 Da skal jeg prøve på å få tid til det i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 19, 2014 Bilder av turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...