TIL DERE MED GODKJENT G60 TURBO (T60)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal søke til statens vegvesen om tillatelse til å bygge om min G60 til T60. Jeg søker derfor forumbrukere som har gjort dette før, og hvilke punkter jeg burde få med i søknaden.

Jeg vet at dette har blitt gjort mange ganger, så jeg kan trenge litt god input fra folket :)

All hjelp tas imot med stor takk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har for det første hørt at slike søknader burde sendes til Risløkka trafikkstasjon.. Kan jeg gjøre det, selv om jeg har en trafikkstasjon her i Bodø?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriv en søknad og send til denne adressen

opp.ombygg.ro@vegvesen.no

du skal få svar innen 3 uker, og det har de klart på de 2 siste søknadene jeg har levert inn nylig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Sikkert mer kompetente der, enn hos den sinte nordlendingen som sitter her og godkjenner kun Volvo-relaterte ombygginger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du selvbygge eller montere ett ombyggingskit?

isåfall følger det kanskje med papirer og da er det ikke vanskelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte nok på selvbygg. Har reservemotor, ny garret-turbo og turbomanifold stående hos en kompis som jeg får MØKKA billig... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta til tanke om at de kan se etter hvilket effekt område den turboen er til. Ikke gla i nedjusterte monster turboer. De skjønner tegninga :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en søt, liten turbo. Er i utgangspunktet ikke ute etter noe særlig mer effekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.