#1 Skrevet September 29, 2014 Hei! Jeg skal søke til statens vegvesen om tillatelse til å bygge om min G60 til T60. Jeg søker derfor forumbrukere som har gjort dette før, og hvilke punkter jeg burde få med i søknaden. Jeg vet at dette har blitt gjort mange ganger, så jeg kan trenge litt god input fra folket All hjelp tas imot med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2014 Har for det første hørt at slike søknader burde sendes til Risløkka trafikkstasjon.. Kan jeg gjøre det, selv om jeg har en trafikkstasjon her i Bodø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2014 Skriv en søknad og send til denne adressen opp.ombygg.ro@vegvesen.no du skal få svar innen 3 uker, og det har de klart på de 2 siste søknadene jeg har levert inn nylig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2014 Takk! Sikkert mer kompetente der, enn hos den sinte nordlendingen som sitter her og godkjenner kun Volvo-relaterte ombygginger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2014 skal du selvbygge eller montere ett ombyggingskit? isåfall følger det kanskje med papirer og da er det ikke vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2014 Tenkte nok på selvbygg. Har reservemotor, ny garret-turbo og turbomanifold stående hos en kompis som jeg får MØKKA billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2014 Ta til tanke om at de kan se etter hvilket effekt område den turboen er til. Ikke gla i nedjusterte monster turboer. De skjønner tegninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2014 Det er en søt, liten turbo. Er i utgangspunktet ikke ute etter noe særlig mer effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...