#1 Skrevet Juni 2, 2005 Hei Hva kan jeg bruke (eller hva er best å bruke) til å fjerne limrester fra en demontert spoiler? Det er svart aktig limrester som sitter igjen på bagasjelokket. Ligner litt på tyggegummi, men bare i svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2005 sitrusrens.... fra 3m... fungerer som fy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2005 Hvis det er sikaflex, funker da sitrusrensen? og hvordan er det med lakk og denne? Har nemmelig hørt at sikaflex kan bare fjærnes med å skjere ol det vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Heter det bare Sitrusrens? Og hvor kan man få kjøpt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2005 3M's Sitrusrens heter bare 3M Sitrusrens hvis jeg ikke husker feil, og kan kjøpes i fargehandelen. Ellers så har f.eks. Biltema et tilsvarende produkt som heter "Label Off" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2005 Og Zalo tar sikaflex... tok i alle fall min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2005 1000 takk for gode råd og vink hittil! :-) Mvh Qui 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2005 Og Zalo tar sikaflex... tok i alle fall min Jeg ville vært MEGET forsiktig med bruk av Zalo med hensyn på lakken. Husker naboen hadde en bil engang som var vasket med Zalo. Den bilen farget rett og slett av etterpå, og var vel omtrent like blank som 400 smergelpapir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2005 og var vel omtrent like blank som 400 smergelpapir... Det er sannsynligvis pga Zalo fjerner fett, dvs polish, så bilen må poleres opp etterpå. Jeg har vasket Peugoeten på jobb med Renax Ultra (tilsvarende til Zalo) og den ble ikke matt i lakken. Dette var dengang en 6 mnd gammel bil som vanligvis blir vasket i maskin en gang i uken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2005 var men den opp litt med en hårføner eller varmepistol å pukk det av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2005 Bruk silikonfjærner du... det er det beste sitrusrens og zalo er ikke noe særlig for lakken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...