#1 Skrevet September 29, 2014 (endret) Ønsker litt diverse. topp deksel til 3b topp. OK Bensintrykks regulator til 3b. OK Ledningsnett til 3B. OK Kamdrev enten aan eller 3B OK Strammer til Dynamoen 3B OK Strammer til AC 3B OK Clutch til 3B (om noen har en ny liggende) OK Ønsker veldig noen bilder av delene. Hvis noen har bilde av motor rommet på en audi 200 3b å sende meg, så hadde jeg satt kjempe pris på det Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2014 Har div topper og kammdrev . Kansje og noen strammere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2014 Tror jeg Bensintrykksregulator og toppdeksel til deg. Eller er det komplett topp du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2014 Nei mente topp deksel! Så vil gjerne kjøpe de to tingene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2014 Har clutch i god stand liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2014 Sender deg en mld når jeg er på verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2014 tror jeg har ledningsnett liggende til 200 3 B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2014 Er det ingen som har ett topp deksel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2014 Har dekselet i plast over topplokket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2014 Mulig jeg har toppdeksel liggende, må evt sjekke hva det er til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2014 Har fått tak i Topp deksel! Takker alle for hjelpa hittil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...