#26 Skrevet November 10, 2014 Hei.Har ikke fått noe Pm fra deg.Jeg må sjekke om alle slanger er like hele.Var en som hang veldig syns jeg å huske så må se om alt er like helt etter demontering.du får pm. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 10, 2014 Flott :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 10, 2014 Hvis slangen er skadet vil jeg ha den med alikavel slik at jeg evt kan få den fikset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 15, 2014 Hva fant dere ut ?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 15, 2014 Har ikke hatt tid til å få vært på verkstedet å sett på det.Men skal etterpå.Har du et tlf nr så kan jeg sende deg noen bilder på mms? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...