Anbefalte innlegg

Passat 00, 1,9 TDI 4Motion med original xenon. Hvor sitter enheten/føleren/giveren som avgjør høyde på lysene? Bilen starter med grei høyde. Deretter senkes lysene til laveste mulige nivå. Treffer veien rett fremfor bilen :-/ Trodde først det kunne være sikring eller releer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sensorene er ihvertfall på min 2004 passat plassert i hjulbuene på venstre side. Lite pot-meter (ser det ut som) som er festet i karosseri og en liten arm ut på bærearm. En foran og en bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke uvanlig at armen knekker. Kan lese ut nivå måleverdi på hver sensor med VagCom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor leser du dette i VCDS? Jeg har noe trøbbel med høydejusteringen på min (armene er intakt), men glemmer alltid å sjekke det ut. Jeg har feilkoder på sensorene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en sensor på venstre forhjul og en på høyre bakhjul,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det litt forskjellig hvor de er plassert. Begge er ihvertfall på venstre side på min 3bg 4-motion.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det litt forskjellig hvor de er plassert. Begge er ihvertfall på venstre side på min 3bg 4-motion.

Ja da er det det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt VAGCOM og får feilkode på 00774 Actic/static Left Rear system sensor G76-Open circuit/short circuit to ground. Men ECU info sir styringsenhet for systemet kan være problemet.. Hvor sitter denne? (4B0907357)

Noen med kjennskap til dette :)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må bytte sensor for lyssensor venstre bak.

Før du gjør det kan det være lurt og sjekke kabler og kontakten for irr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vet du eller noen hvor styringsenheten sitter? Fant ei tegning med oppsettet for Audi A3, og der kan det se ut som den sitter under eller inne i bilen fremfor bakaksel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.