#1 Skrevet September 30, 2014 (endret) Hei Er det noe stemning for møte på torsdag, begynner vel å bli noe mer surt vær så kansje McDonalds Oasen er bedre plass nå? mvh Fridtjov Møte blir 23 oktober McDonals Oasen kl 19:30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2014 Har satt bilen inn til lagring. Å bil nr 2 skal på eu godkjenning på torsdags ettermiddag. Men kommer om eg får tid etter eu kontrollen=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2014 Jeg ska spille kamp på torsdag kl 20:00, så hadde vært fint om vi kunne tatt det neste torsdag i stedenfor? Kun om folk er enige da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2014 Ja kan ikke ta noe I dag iallfall, når ingen kan :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2014 Er ikke rare aktiviteten på forumet for tiden føler jeg :\ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2014 Eg e med på torsdag den 10. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2014 Eg og👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2014 Er i Trøndelag for tiden etter en litt uplanlagt stopp med motorsykkelen.. Kommer ned igjen den 10. dog ganske sent på kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2014 Litt usikker enda angående 10, skal kansje hente en gammel audi då... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2014 Kunne sikkert også vore med den 10, hadde også ville hatt 2 skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 8, 2014 Blir det noe på torsdag den 9 eller blir det på fredag den 10? Hvor skal vi møte denne gang og ka tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2014 eg som skreiv feil dato... Eg e med på torsdag den 9. eller fredag den 10. ihvertfall. Kan jo og drøyan te neste uka og da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2014 Ja, det virke ikje som om det e så mången så kan idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg var bort reist, 23 okt aktuell då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg er forhåpentligvis hjemme igjen kvelden den 23. Så jeg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 10, 2014 Kommer nok den 23. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg er med på den 23. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 13, 2014 23. burde funke for meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 13, 2014 Tar meg kanskje turen jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 16, 2014 Skjerer seg for meg, vært borte hele uka og skal resie igjen I morgen tidligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg kommer den 23! I "ny" bil forhåpentligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 17, 2014 Er det kl 2000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 20, 2014 Skjerer seg for meg, vært borte hele uka og skal resie igjen I morgen tidligt Var sist uke jeg var borte så kommer på Torsdag 23 okt. Har endret første inlegg, Snakkes på torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 20, 2014 Har glemt meg ut flere ganger nå i det siste. Så skal sette på alarm og forsøke å sette på ein form for alarm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 20, 2014 Jeg tar nok turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...