Dim demper fram -86 Audi 80 Gte quattro..50/55mm?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går å bruke både 50 og 55 mm dempere (diameter) foran på disse bilene?

Ser det opereres med disse to dimensjonene i delekataloger på dempere (bilstein osv) og da er det kanskje en støttering/spacer som brukes dersom man setter 50 mm demper i fjærbeinet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har støtteringer på de gule Koniene på min '87 Cq, slik at de sitter støtt i toppen. Da er vel de 50 mm tipper jeg...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har støtteringer på de gule Koniene på min '87 Cq, slik at de sitter støtt i toppen. Da er vel de 50 mm tipper jeg...?

Ja, da er det nok slik at selve fjærbeina er like men det varierer mellom 50 og 55 mm demper med de støtteringene som fyller ut.

Takk for svar, da blir det bestilling av bilstein dempere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje dette er feil sted å spørre, men tar sjansen :)

Hvor store er fjørbeinene dine inni der demperen skal sitte ?

På min har jeg innerdiameter på fjørbeinet lik 44mm. ytterdiameteren på fjørbeinet er ca 50.5mm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje dette er feil sted å spørre, men tar sjansen :)

Hvor store er fjørbeinene dine inni der demperen skal sitte ?

På min har jeg innerdiameter på fjørbeinet lik 44mm. ytterdiameteren på fjørbeinet er ca 50.5mm

Har ikke fått demontert og målt og har ikke fått tak i dempere ennå.

Men har liggende en gul koni til slik bil i en garasje som besøkes uka etter påske. Måler da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.