#1 Skrevet Oktober 2, 2014 Jeg må sannsynligvis bytte instrumenter i min Golf 4, og sitter og kikker på ebay.de. Jeg har forstått det slik at man skal ha det identiske instrumentet som det man allerede har i bilen, og i min bil sitter det et Motometer instrument. Ser da på Ebay at det ligger ute VDO-instrumenter som har samme delenummer som mitt Motometer, vil det da fungere uten problem selv om det er forskjellige produsenter? Delenummeret er altså likt, 1J0 919 880D (DX) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2014 Jeg satt med samme problem på min gamle a4 96mod, der ble det endret fabrikat på instrumentet fra 96 til 97mod. Der passet det nyere instrumentet over uten noe problemer. Selv om det var et annet fabrikat. Så så lenge det er samme delenummer skal det vere produkter som passer overens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2014 (endret) Jeg har forstått det slik at så lenge du finner speedo med riktig maksfart og maks rpm så er du golden. Så lenge du har immo2, for da kan du bruke alle immo2 og de fleste immo3 instrument. Har sett x-antall biler fra england som har bytta fra immo2 til immo3 speedo og fra golf til sportsklokker fra bora også videre, har ikke en guide for hånden, men har sett en, skal se om jeg finner den igjen! edit: han her gikk fra uten mfa til mfa http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=48366 mye info om hva som funker og ikke funker av funksjonalitet og hva som kan brukes hvor. Også link til rosstech sin guide på bytte av cluster, samt litt how-to's http://uk-mkivs.net/topic/10689-mk4-golf-and-bora-speedo-instrument-cluster/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2014 Takker begge to! Er fremdeles ikke sikker på om det er instrumentet som det er noe feil med. Fant et ledningsbrudd i dag, så jeg må fortsette å undersøke ledningsnettet før jeg finner ut om det faktisk er instrumentet det er noe galt med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...