#1 Skrevet Oktober 2, 2014 Som topic. Panser Skjermer Ic bjelke ++ diverse 100kr og oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2014 Er det B3 eller B4 Front ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2014 S2 er kun b4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2014 Har du hele bilen, eller er den pressa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2014 Pris på panser - bjelke som holder panser å lykter hvis du har det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2014 Har alt unntatt lykter. Send pm Martin: Får inn et karrosseri til men er ikke før om ca 2måneder. : / 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2014 hvordan er tilstanden på skjermene foran, rust, skader? er de med eller uten hull til blinklys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 5, 2014 Litt brunt noen steder, men ikke noe rust. Husker ikke helt om det er med blink. Skal se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 21, 2014 Noen? Står bare i veien... Har også dører, bakluke med s2 vinge. Coupe. Selges for spottpris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 21, 2014 Hva sjal du ha for bakluka? Det er vell fra S2 den også, med Quattro skrift? Er det sprekker ved hengslene som festes på/ved taket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 21, 2014 500kr? Quattro, uten sprekker Alt fra S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 21, 2014 Tar du med deg alt skal du få det for 1000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2014 Er begge dørene i god stand? Bakfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 22, 2014 Ja det er de, alle delene er uten rust og minimalt med bulker. Bakfanger tror jeg ligger en vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 7, 2014 Jeg trenger mye av det du har, men jeg trenger også gulv. Si ifra hvis du får inn ett til karosseri med Quattro. Jeg bor litt langt unna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...