#1 Skrevet Oktober 2, 2014 Har et sett Girling 60 calippere, jeg har gitt en lett overhaling til overs. Plukket helt i deler, pusset ned, lakkert og smørt opp igjen.. Komplette med sadler og glidere Disse passer på veldig mange biler og kan fint brukes som oppgraderingsbremser på både vw og Audier Selges for 1500 kr Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2014 Disse smetter vel rett på ABT'n eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2014 Ganske sikker på det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2014 Prutbart? merker at de jeg har henger litt etter mye stilletid....mulig d ernok å smøre litt Vet du hvor originalfelgene befinner seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2014 Kan få de for forlangende med frakt om det er intresant ? De ble solgt med coupequattroen jeg hadde etterpå, Regnr SC87121 går jo ann å sjekke med nåverende eier Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2014 *SOLGT* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...