#1 Skrevet Oktober 2, 2014 Ønsker å kjøpe 5boltet nav til min 1990 quatro coupe 2,3 20v trim cam til 7A motor B4 Panser , + bjelke bak panser Lykter helst med elektrisk justerbar høyde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2014 Har et tilnærmet strøkent B4 panser stående, bor et stykke unna ser jeg men. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2014 Tar kontakt med deg Ole Kristian hvis jeg ikke finner noe nærmere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2014 Vi har panser og bjelke. Bor på Vegårshei ca 1times kjøring. Pm for pris og spørsmål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2014 Ønsker å kjøpe 5boltet nav til min 1990 quatro coupe 2,3 20v trim cam til 7A motor B4 Panser , + bjelke bak panser Lykter helst med elektrisk justerbar høyde Har lykter men litt slitt glass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...