Noen som har bilde av audi b4 hekk??

Anbefalte innlegg

Uten fangern montert/og fangern, jeg vil se hvordan festene på bilen er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bilde, men kan fortelle deg at det er 4 skruer, 2 på hver side ca 50 cm fra midten til hver side. pluss at den er festet i store plast klipps i sidene som er bare å ta tak i fangeren å rive utover for å få av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bilde, men kan fortelle deg at det er 4 skruer, 2 på hver side ca 50 cm fra midten til hver side. pluss at den er festet i store plast klipps i sidene som er bare å ta tak i fangeren å rive utover for å få av.

noe sånt som dette Sant? klipps på siden ja, dette er en B3..

img_3567_800.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klue er at jeg har fått et fangerjern som ser sånn ut..... sjønner ikke helt hvordan dette er tenkt

Fanger jeg skal ha på er seidel A1

IMG_3566_800.JPG

IMG_3568_800.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke bilde, men når jeg demonterte fangeren på min B4 (sedan) så var det en ramme (av firkant-stål) på "innsiden" av fangeren. Den var utformet cirka slik som den på bildet ditt, men de to "utstikkerne" var helt på enden om jeg ikke husker mye feil (dvs hele rammen var noe "kortere" enn den på bildet). Disse "utstikkerne" gikk "inn i" karosseriet på bilen der hullene på bildet på B3'n er. Festet med to bolter på hver side, hvorav hodet på bolten var synlig under bagasjeromsmatten, mens mutteren fikk en tak i på undersiden av bilen (ved bensintanken). Ellers var det "store" plastklips på hver side slik som Emil skriver.

Hvordan fangerjernet var festet i selveste fangeren husker jeg ikke.

Hengerfestet også var festet i denne rammen som gikk "inn i" bilens karosseri.

Var kanskje litt knotete forklart dette, men jeg håper at du skjønner hva jeg mener :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke bilde, men når jeg demonterte fangeren på min B4 (sedan) så var det en ramme (av firkant-stål) på "innsiden" av fangeren. Den var utformet cirka slik som den på bildet ditt, men de to "utstikkerne" var helt på enden om jeg ikke husker mye feil (dvs hele rammen var noe "kortere" enn den på bildet). Disse "utstikkerne" gikk "inn i" karosseriet på bilen der hullene på bildet på B3'n er. Festet med to bolter på hver side, hvorav hodet på bolten var synlig under bagasjeromsmatten, mens mutteren fikk en tak i på undersiden av bilen (ved bensintanken). Ellers var det "store" plastklips på hver side slik som Emil skriver.

Hvordan fangerjernet var festet i selveste fangeren husker jeg ikke.

Hengerfestet også var festet i denne rammen som gikk "inn i" bilens karosseri.

Var kanskje litt knotete forklart dette, men jeg håper at du skjønner hva jeg mener :)

Tror jeg sjønner ja, klipsene på siden er nok "like" , men ikke jerne, da blir de kapping og sveising for å få dette til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke denne fester i samme utsparingene som feks hengerkroken da? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.