#1 Skrevet Oktober 5, 2014 har en 02M gir kasse til salgs. er visst fra en audi tt. 4cyl... selges for 5000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2014 6 trinn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2014 er 6 trinn ja. tror kanskje den kommer fra s3? litt usikker jeg nå er ihvertfall fra audi med 4 cylindret motor og trekk på alle 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2014 du finner girkassekoden oppe på gassen i nærheten av skiftertårnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2014 FHA står det Takk til Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2014 Bump!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2015 bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2015 Bump!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2015 Bump !!!!! Ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2015 Bump!!! Trenger en abf motor som som vil bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2015 BUMP!!!!!!! noen som trenger? prisen er diskuterbar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 22, 2016 Bump !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 15, 2016 Veit du noe om girkassen, er den i orden eller ikke? Km stand? Hvor kommer den ifra, skadebil eller noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 16, 2016 Hei. Den skal være i orden. Gått ca 150 sa forrige eier. Veit ikke noe om bilen den kommer ifra. Men kan ikke se noen skade osv på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 10, 2016 driver med et mk2 16v turbo prosjekt så kom jeg til å tenke på denna kassa jeg har liggende. er det mulig å få den til å passe på 16v (PL) motoren og bygge den om til FWD? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 23, 2016 Bump!!! Noen som trenger girkasse ? gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 23, 2016 någet mulig.. kan du sjekke hva som skal til for å få sendt denne med feks Bring? har ikke plukket ut den trøbblete kassa mi men det er ganske sikkert jeg må ha kasse eller deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 23, 2016 Er en fin tjeneste som heter nimber som er privat personer som kan ta med seg ting siden de likevel skal den veien. http://Www.nimber.no du kan jo sjekke ut det? Bring skal ha ganske mye for å frakte ting trur jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 8, 2016 Bump!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 6, 2016 3000kr!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 6, 2016 Bytte i 02a kasse? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 7, 2016 tja har du noe mer info om kassa da Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 7, 2016 Stod i en A3, 1.8T AGU motor. Girkassekode: DBZ10117 Gått ca 150k i følge forrige eier som tok den ut sammen med en motor jeg kjøpte. Grunnet bilen ble kondemert pga påkjørsel i rompa. Funket bra sa han. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 7, 2016 Det er vel en 02J kasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 7, 2016 (endret) Det er vel en 02J kasse? Mener på jeg fant ut det var en 02a kasse. Meeen, etter litt googling fant jeg dette og da ser det ut som det er 02J. skal visstnok være litt mer smud enn 02a så det er jo bra. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...