#1 Skrevet Juni 2, 2005 Har bestilt meg Fk- angeleyes til min polo 6n.. Lyktene kommer i morgen, og siden jeg har 10 tommeltotter, lurer jeg på om det er noen som har gjort dette før, og kanskje har noen erfaringer om det er vanskelig eller ei? Hvordan får en ut hovedlyktene feks? Må en løse den svarte plata (der stanga som holder panseret oppe, og diverese andre ting befinner seg) som ligger over lyktene? Eller vil det være nok å bare løse skruene på toppen av lykten og vippe dem ut? Angående kobling? Må det kobles om? Eller er det bare å stikke i samme kontakt som i de gammle hovedlysene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2005 Hei, sikkert ikke så ulikt på min golf, men der er det følgende prosydyre. 1. skru av grillen og ta denne ut (somregel festet med 2 skruer i overkant og klips i nedrekant) 2. Hovedlyktene er festet med 4stk bolter (10mm tror jeg) 2 i øvrekant og 2 i nedre kant, bak på lykta er det en kobling som du skal kunne løsne, vips så er dem løse. 3 når det kommer til ledningstyret på de nye lyktene så kan det være at koblingene passer rett over, eller så kan det være at det følger med en "overgang" fra din kobling til lysa sin kobling, regner med at det er "plug N pray" Monter sammenigjen i motsatt rekkefølge Dette er vel en av de enkleste "oprasjonene" du kan gjøre med en bil. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2005 Ok , er ikke verre nei Får vel gå i gang i morgen etter jobb.. Liker å vite om det er noe problemer før jeg går i gang Like greitt å avduke problemer i forkant I stede for å stå der å banne å steke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Ja er sant det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...