#1 Skrevet Oktober 6, 2014 Hei. Dette er min første post her på VACN som ferskt medlem. Som tittelen sier så får jeg følgende melding: AFS Inoperative, see owners manual. Hør prøvd å søke litt, men fant ingen med lignende problem (ga riktig nok opp ganske fort) Begge lyktene svinger som de skal, det er bare venstre kurvelys som ikke vil tenne når jeg svinger til venstre. Har sjekket sikringer, pærer og koblet fra batteriet. (noe jeg angrer på for nå har navien gått i tyverimodus) Bilen er en 2008 Touran 2.0TDI Highline. Dette er min første VAG og har lite peil på disse bilene, men er det mulig å bytte "computeren" som er monter under lykten? har forstått det slik at det er denne som kan forårsake feilen jeg opplever. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2014 Velkommen som medlem! Det er vel noen som kan hjelpe deg å få søkt opp feilkoder med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2014 Mange takk:) Ja det hadde vært fantastisk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2014 Neon i Grenlands området som kunne vært så hyggelig å tatt en diagnose av bilen min før jeg begynner å handle deler i blinde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2014 Problemet er løst, tråden kan lukkes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2014 Post da gjerne løsningen her slik at neste person som opplever dette finner svaret når de søker og ikke bare "problem løst". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...