#1 Skrevet Oktober 8, 2014 Da legger jeg ut trim kittet for salg da jeg skal over på sprut og mer effekt. Inneholder: Turbonetics e46 med kkk flens Bosch grønne 440 dyser Aan hjerne med custom chipper og 3bars map sensor Grenrør av ukjent merke 1,9 bars wg fjær. Kan evt følge med orginal wg også Omsveisa aan innsug slik at radiator kan stå rett kan følge med om ønskelig Perfekt for de som vil friske opp i orginale s2,4,6 evt rs2. Kan kjøres på orginal innmat. Fullt ladetrykkk på ca 3500 og merker godt forskjell på denne turboen og orginal rs2. Tenkte meg 10 000 for dette settet men åpen for bud. 91622704 eller PM. Bilder kan sendes på sms Mvh Michal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2014 Første spørsmål er vel hvor mye dette er brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2014 Turbo er gått ca 5000km, ingen slakke Grenrør 3 treff Dyser og chipper er jeg usikker Og wg fjæra har gått 3 treff. Følger også med stålomspunnen olje tur slange på turbon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2014 Kan også følge med 7a kammer for 3000 ekstra. Med justerbare indre og utre drev. Ytre drev for hallgiver i front 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2014 Kan gjerne få noen bilder av settet. Ikke behov for 7a kammer. Mob nr 95 43 55 57 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2014 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2014 Her er det bare å slå til, absolutt ingenting å si på prisen. Bare turbo koster vell rundt prisen for hele kitet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2014 Solgt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...