#1 Skrevet Oktober 9, 2014 Håndbrekket henger på, spesielt på venstre. Denne wiren er det lite eller ingen funksjon på, så da bytter jeg begge for å få det 100%. Nye er bestilt på Møller, så da lurer jeg på om det er noen her som har tips til hvordan det er enklest å bytte disse? Må noe demonteres, eller er det greit å komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2014 Du må vel demontere varmeskioldet over eksosen og muligens løsne på eksosen for å hekte de på krokene til håndbrekks spaken. Ellers er vel dette plankekjøring Kan være lurt å ha noe å spenne av fjørene til armen på calipperen også, da den er ganske kraftig etter hva jeg husker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg hadde håpet å lirke det på plass uten å demontere eksos etc. Noen som vet om det lar seg gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2014 Du trenger ikke ta ned eksosen, men du må løsne noen av mutterne til varmeskioldet og muligens hekte av et gummifeste eller to på eksosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg har gjort dette flere ganger og du trenger ikke å demontere noen ting, men håndbrekkwiren på høyre side ligger over varmeskjoldet på midtre potte så det kan bli litt knot å få wiren igjennom der, men det lar seg gjøre. En annen ting som kan bli et problem er å få løsnet justeringen til håndbrekket som kommer ut ca. midt under bilen over mellomakselen da dette ofte er veldig rusta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2014 Takk for svar:) Det er ikke så veldig lenge siden brekket ble justert/strammet, så jeg håper at det lar seg gjøre å løsne justeringen. Nye vaiere er kjøpt idag, så jeg har planer om å bytte dem i løpet av helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...