#1 Skrevet Oktober 9, 2014 Gjekk til innhandling av senkefjører ettersom eg hadde ei knukke bakfjør på bilen og to nye bak kosta 3000,- og dette var omtrent akkurat det samme som eit komplett eiback senkesett. Bilen er original S-line senka og utifrå det eg har forstått skal den då vere senka rundt 2cm og med eiback settet skal det vere ca 3cm. Fant ut at framfjørene på bilen var dårlige så handla nye av desse i samme slengen handla eg inn supersport senkeskåler til bilen. Senken er fin og høgda er grei men problemet kom då eg skulle ha bilen på firhjulskontroll. Verkstedet seier at eg ikkje har forspenn på fjørene og at dette må eg ha eller så vil eg ikkje få senkesettet godkjendt. Problemet er at når dei lyftar opp bilen er der eit par cm "åpe rom" mellom tårnet og fjørene framme. Så eg lurte på om andre har montert lignande og hatt samme problemet eller om det er så gale at Møller kan ha sent meg "vanlige" fjører istadenfor s-line fjører. Einaste eg kan gjere er vel å bite i det sure eplet å kjøpe inn original skåler og sette på bilen igjen å sjå om det blir bra då. Men tenkte eg skulle høyre om andre har våre borti det samme. All hjelp mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2014 ingen som har våre borti dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2014 Ikke vert byttet dempere på bilen noen gang da? Og det har blitt montet vanlige ikke S-line. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2014 Skiftet demperar og fjører sjølv for eit par veker sidan , ringte møller og fekk bestilt fjører som dei brukte ei veke på å få frå tyskland. Så regna veldi med dei sendte meg dei samme , men om dei ser likedann ut og berre er eit par cm i fysisk forskjell kan det vere at eg ikkje sjekka det i kampens hete. Var derfor eg lurte på om nokon hadde opplevd lignande , må iallefall ringe møller mandag og få bekrefta at eg faktisk fekk rett type dempar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2014 Kan høres ut som du har fått for lange dempere, da blir fjæra for kort når du jekker opp bilen. Dette i kombinasjon med senkeskåler gjør nok at fjæra blir løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2014 Ja var det eg tenkte , men regna med Møller hadde kontroll . og etter å ha venta 5 dager på å få demparane så tenkte eg ikkje over å sjekke lengda. Var det eg lurte på om de ikkje skulle gå bra med senkeskåler og fjærer på bilen , skulle nå vel ikkje ver noko problem det ettersom eg meinar eg har lest trådar her inne med folk som har gjort dette tidligare. Men får snakke med møller imorgon , skulle det vise seg at eg har fått rett lengde demparar så er det ikkje anna å gjere enn å demontere å sette på original skåler. Men synest det er rart at det skal vere så stor forskjell ettersom nye fjørene kun skal senke rundt 1cm meir enn original s-line fjører. Det i tillegg til senkeskåler meinar eg ikkje skal utgjere so forferdelig mykje,men får ta ein prat med møller imorgon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...