#1 Skrevet Oktober 9, 2014 (endret) Har en Passat CC 2011 modell. Har et problem med at bakluka tror den er åpen innimellom. Noen ganger kan det gå lenge mellom hvert varsel, og noen ganger kan det "pulsere" med ca 10 sek mellom hver gang den er "åpen". Er veldig irriterendes med varsel i kjørekomputeren pluss at brems/kjørelys i bakluka slukker/tenner... Sitter mikrobryteren i låsen? Altså hjelper det å bytte ut med f.eks. denne? Noen som har delenummer på denne låsen til min bil? Mener å ha lest et sted at ledningsnettet til luka er en liten svakhet på disse? Stemmer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2014 Du må skifte låsen, std problem på dem. Hender seg det skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2014 Okei! Da skal jeg prøve å skaffe meg en slik lås! Ingen som har delenr på denne låsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2014 Gjetter på 4F5827505D http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X4F5827505D&_nkw=4F5827505D&_sacat=0 Tydeligvis mange som bruker denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2014 Bestilte en slik til 160kr nå. Får se om det blir i orden når(om) den kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2014 Pussig, har opplevd det på min også, men har bare skjedd et par ganger når bilen har vært fullastet, men forsikret meg om at luken var ordentlig igjen. Får vel gjøre noe med det om det kommer igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2014 Denne kina-låsen som jeg handla var dårlige greier. Den holdt ikke luka igjen, et lite dytt på den så spratt den opp En får vel hva en betaler for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2014 Monterte ny original lås. Virka som om luka ble i orden, men var noe tull med lysa. Noen ganger ble noen pærer mørke og noen ganger glødet det i ryggelyspærer uten at den var i revers.. Ante da ugler i mosen og tok av ledningsnettet og sjekka det i overgangen mellom luke og bil. Og som antatt var isolasjonen på kablene borte og de lå innpå hverandre.. Teipa hver kabel og satte sammen igjen, da fungerte alt helt normalt. Blir å bestille nytt ledningsnett istede for å lodde på nye kabler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...