#1 Skrevet Oktober 9, 2014 (endret) Selger Audi rs2 speil med ledningsnett , strøken . Speil aldrig vært montert etter opplysninger fra forrige eier. De er lakkert sølv. Selges 5000 kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg byr 2700,- kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg byr 2700,- kr Desverre for lavt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2014 Jeg leste feil og trodde du skulle selge 2 speil... Ikke for å ødelegge, men det koster ikke mye mer å kjøpe 2 av disse nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2014 Jeg leste feil og trodde du skulle selge 2 speil...Ikke for å ødelegge, men det koster ikke mye mer å kjøpe 2 av disse nye. Okey! disse er ubrukte etter det jeg er opplyst, ser veldig bra ut , speilglass og ellers hele speilene. Eneste er at de er lakkert sølv! Vet ikke hva de koster ny! men da er det lov å komme med fornuftige bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2014 (endret) Bump:) gi bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 4, 2014 Bump! ingen ? Fin jule presang dette vell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2014 Kom med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 14, 2014 Byr 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 14, 2014 Byr 3000,- Litt lavt enda , men noteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 19, 2014 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 3, 2015 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 20, 2015 Solgt? Beklager sent svar men har ikke kommet meg inn her igjen før nå, men har speilene enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...