91mod Audi S4 C4 2.2 20vt sedan 467hk/594nm vurderes solgt/bytte

Anbefalte innlegg

Etter 6 år min eie må jeg dessverre selge god bilen pga lite bruk og mye andre prosjekter.

Gjort utrolig mye med bilen i min eie og har vært brukt som kun sommer bil siste 4 årene.

 

Bilen ble ribbet helt ned og så å si restuarert og lakkert i hvit farge med 3 pærle effekter i lakken (org farge sølv grå) for 3 år siden.

Ny bygd motor gått ca 25 000km

 

Eu-godkjent i sommer.

 

Info:

-91mod Audi S4 C4 2.2 20vt sedan

-6 trins v8'er kasse med oljekjøling

-sperre diff

-Webasto med MacGuyver fjernkontroll :-p

-sete varme foran og bak

-klima (som er plukket ut når motoren ble bygd)

-glass taluke fra s6

-carbon interiør lister

-034 shortskift

-034 motor fester

-svart skinn interiør (litt slitt fører stol)

-UrQuattro ratt

-proff sota ruter helt frem 35% side rutene og 20% bak

-"M3" spoiler

-"RS4" b5 glassfiber fanger fra Rieger med OEM RS4 B5 gittere og spredere med xenon

-Rieger sider skjørt

-Cupra leppe

-lykte senk

-S6 dør lister

-S6 bak fanger

-breddet bak skjermer og fangere ca 2.5-3cm på hver side

 

Motor:

-2.2 20vt

-VEMS sprut fra RFS

-2x innovate brebåndlambda

-1.8t coil kit

-Presicion 5863 turbo 4"inn, T3 og V-band ut

-1000cc simens deka dyser fra jonus

-Ukjent grenrør fra en svens delebil med org WG 2.1 fjær

-3" eksos hele vegen med ei potte i midten og 2x3" "Diesel" utblås bak.

-portet og flowtest topp hos EBB Tech

-Jonus kammer

-doble ventil fjærer

-ytre justerbar kam drev (indre er ikke montert med følger med)

-H-profil råder med org stempler (nye stempel ringer)

-"sputter" råde lagere

-nye veiv lagere+ alt av pakninger osv..

-6pukk sinter lammel med org trykkplate og dobbel masse svinghjul

-044 pumpe i tanken

-bensin trykk regulator

-catch tank

-effekt etter gate mapping 467hk og 594 nm i motoren

 

 

-understell XYZ 355 8 stempla calipere og borra skiver foran på S6 fjerbein

-TAtecnix justerbar coilovers bak og sjøl mekka coilovers foran

-org bremser bak

Er dessverre ikke så mye frakt man får kjøpt til understell til disse bilene :(

 

Negativt:

-Slitte furinger i bakstillinga

-Må montere indre justerbar kam drev

-Bør få på 707 clutch ell noe anna for å presse ut mere effekt begynte å slure over 500hk

-Standar slitasje hull i fører solen

-burde fått på koni stivhet justerbar dempere foran (syns den er myk foran)

-standar ubrukelig håndbrekk på audi....

 

 

Veit at det er umulig å få igjen det man har kosta på bilen, men ser hva folk krever for C4 så fort det er gjort noe med motoren og resten av bilen ser ut som vrakt..

 

Tenkte meg 170 000kr eller bytte i en nyere bil i samma pris klasse. Kan også være intr i en RS2 (helst blå).

 

47249400

 

 

Følger med 2x12 kicker basskasse, dynabell forsterker, kondinsator og Pioneer DVD spiller...

Det er utrolig mye nevne om bilen, men er det noe du lurer på så er det bare å ringe ell pm ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer også meget bra på langturer!

Lykke til med salget :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer også meget bra på langturer!

Lykke til med salget :D

 

 

Jo takk for det! :)

Hehe det gjør den John-Arne :) Blirn den ikke solgt så blir den gjerne med på enda en tur til Tyskland tenker jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.