#1 Skrevet Oktober 10, 2014 (endret) Edit 19.11.14. Pris endret! Er nå satt ned til 380 000 kr, og jeg vil påstå at i forhold til de andre CC`ene som ligger for salg, er dette absolutt et godt kjøp med tanke på alt utstyr og ikke minst oppgraderingene som er gjort. Dette føles nesten som å legge sin egen sjel ut for salg. Etter 3 år med min unike CC og ingen større problemer, vurderer jeg merkelig nok å selge den. Ligger ved link til Finn, hvor mer informasjon og bilder ligger tilgjenglig. FINN-kode: 52402692 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52402692&searchclickthrough=true 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2014 Legger ut et svar, siden prisen er endret og tråden editert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2015 Bilen er nå solgt, og jeg har gått til innkjøp av en Audi A3 Sportback e-tron:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...