#1 Skrevet Oktober 10, 2014 Hei! Jeg eier en Audi A3 8L som dessverre er quattro 10% av tiden pga Haldex systemet som slår inn bakhjul når fremme slipper. Er det noen som vet om en måte å få konstant quattro på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2014 Du har "ekte" quattro Men ja, du kan bruke en Haldex controller som lar deg justere opptil 50/50 tror jeg. Dog er disse som jeg har forstått blitt mer og mer sjeldne og koster litt. Men jeg ser de for salg fra tid til annen, ebay feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2014 Jeg har kjørt en god stund med Powertrak insert fra Your Haldex Works, funker bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2014 Var en som solgte på forumet denne uken så jeg? Kan se om jeg finner link. Ikke for å ødelegge tråden din, men hvordan fungerer quattroen på audi s4 b5? ninjaedit: http://forum.vacn.no/showthread.php?269897-Powertrack-17mm-gir-50-50-utveksling-til-din-Haldex! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2014 Hpa kommer med en som kan manipulere signalet og justeres i alle mulige retninger. United Motorsport kan flashe haldexen så den blir vesentlig mer aggresiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2014 Ikke for å ødelegge tråden din, men hvordan fungerer quattroen på audi s4 b5? Torsen T-2 permanent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2014 torsen senterdiff og åpene differ forran/bak med edl på b5 altså :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2014 Pass på å kjøpe rett type Powertrack insert til din bil, finnes to forskjellige typer. En som skrus i og en som holdes på plass med en segerring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...