#1 Skrevet Juni 2, 2005 Har fått et tilbud jeg vanskelig kan si nei til og lurer derfor på om noen har erfarning med disse settene. Er snakk om et høydejusterbart sett i rustfritt og selvsagt med TÜV-godkjenning. Tenkte spesielt på dere som har kontakter i England da dette er mye annonsert i hvert fall der borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2005 Hmm...ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2005 Hmm...ingen? Kompis har VMaxx på en Opel Vectra, var visstnok en langt herligere opplevelse enn de KW'ene jeg har..Han har testet min bil og sin bil - har bare sittet på, jeg, men den føltes voldsomt fast i forhold til min, mens i svingene ga den litt mer etter. Har jo selvfølgelig noe å si på biltype osv da, men det virket som "mer enn grei" kvalitet på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2005 Flotters, da er det bare å kline til. Spesielt med tanke på at jeg betaler mindre for dette settet en for 4 nye originale fjærer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2005 Flotters, da er det bare å kline til. Spesielt med tanke på at jeg betaler mindre for dette settet en for 4 nye originale fjærer... Du sa hva sa du? Hrmm. Helt nye? Fatt på til 3B også kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2005 Du sa hva sa du? Hrmm. Helt nye? Fatt på til 3B også kanskje? Jeg sa det ja...en spesiell pris siden jeg er litt misfornøyd med Jamex-settet mitt (seget bittelitt bak) og siden leverandøren sponser litt på bieln...bare velstand med andre ord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2005 Da er settet på plass i garasjen...venter bare på å komme på bilen nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2005 hvem er det som forhandler de da? Veit du om de lager de til A4 1,8 tq? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2005 hvem er det som forhandler de da?Veit du om de lager de til A4 1,8 tq? Har fått mine fra Bema i Grimstad. Ta en telefon og snakk med Roy, han er velvilligheten selv og veldig grei å ha med og gjøre. Du finner kontaktinfo her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2005 men eg får da ikke handla ¨direkte fra bema vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2005 men eg får da ikke handla ¨direkte fra bema vel? Bema har butikk også...riktignok i Grimstad, men det vil jeg tro de fikser. Jeg kan høre for deg hvis du vil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 5, 2005 ja hadde du gidde!!!! sendte deg pm Lars Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2005 Da er demperene bak polert og smørt etter alle kunstens regler håper jeg...og klart for montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 15, 2006 Da er demperene bak polert og smørt etter alle kunstens regler håper jeg...og klart for montering. Hei, foregår et gruppekjøp av V-Maxx justerbart nå, så har noen spørsmål om settet, du har vel monterte nå siden dette er fra i fjor? Hvor stiv var dette settet? Har gulkoni med røde fjører på min nå fra før, med justerbart i stivhet fram og ikke bak, men synst den er alt for slapp bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 15, 2006 Jeg har ikke kommet lenger enn at jeg har montert bak... Det er ikke så godt å sammeligne med "vanlige" senkesett blant annet fordi dette settet har progressive fjærer. Det oppfører seg helt annerledes enn normale fjærer...er en del stivere men gir allikevel bedre komfort. Jeg er så langt veldig fornøyd med mitt sett og gleder meg til å prøve på bane til sommeren...det blir liksom eksamen på en måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 15, 2006 Er de av rustfritt stål eller er de galvaniserte..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 15, 2006 Er de av rustfritt stål eller er de galvaniserte..?? Mine er rustfritt stål...tror ikke du finner noen som er galvanisert...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 15, 2006 Mine er rustfritt stål...tror ikke du finner noen som er galvanisert...!!! De vi skal ha gruppekjøp på nå sier de er fullforsinket og ikke i rustfritt stål..? Tenkte de kanskje bare laget en modell av desse justerbare senkesettene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 15, 2006 De vi skal ha gruppekjøp på nå sier de er fullforsinket og ikke i rustfritt stål..?Tenkte de kanskje bare laget en modell av desse justerbare senkesettene? Det vet jeg ikke noe om, men jeg kan prøve å sjekke litt, jeg har gode kontakter hos norsk hovedimportør. Skal prøve å huske på dette i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...