#1 Skrevet Oktober 14, 2014 (endret) Tenningslåsen min har tatt kvelden... Noen som vet hvilke ledninger som skal kortsluttes for å få på tenning, og snurre starter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2014 Visst det bare er selve tenningslåsen som har takket for seg, så kan du ta av tenningsstykket som står festet bak på tenningslåsen og la kontakten med alle ledningene stå på tenningsstykket og bare bruke et skrujern til å vri inni tenningsstykket. Da vil bilen funke som vanlig, men visst det er tenningsstykket som er gåent noe som er vanlig på disse bilene da har jeg ikke noe svar på hvordan du kan gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2014 Koble 30 (pluss direkte fra batteri) mot 15 (tenning) og X (forbrukere som lys, viskere etc). For å få starteren til å snurre må du forbinde 30 mot 50. Men som Christoffer sier, hvis det er selve låsen, kan du koble fra el-stykket og bare bruke nøkkel eller skrujern til å vri om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2014 Visst det bare er selve tenningslåsen som har takket for seg, så kan du ta av tenningsstykket som står festet bak på tenningslåsen og la kontakten med alle ledningene stå på tenningsstykket og bare bruke et skrujern til å vri inni tenningsstykket. Da vil bilen funke som vanlig, men visst det er tenningsstykket som er gåent noe som er vanlig på disse bilene da har jeg ikke noe svar på hvordan du kan gjøre det. Takker ! Vart Tenningsstykket som var gåent ! Mr Fristad hadde liggende et fra C4 S6 som passet rett i :-) Koble 30 (pluss direkte fra batteri) mot 15 (tenning) og X (forbrukere som lys, viskere etc). For å få starteren til å snurre må du forbinde 30 mot 50. Men som Christoffer sier, hvis det er selve låsen, kan du koble fra el-stykket og bare bruke nøkkel eller skrujern til å vri om dette. Mange takk Per, nyttig info ettersom denne bare får on/off bryter og start knapp med tiden ;-) Track use only ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...