#1 Skrevet Oktober 15, 2014 Har problemer med min webasto. Eller rettere sagt. Webastoen starter når jeg trykker på fjernkontrollen. MEN viften i bilen starter IKKE. Dermed blir ikke bilen vàrm inni coupeen. Forslag til hva som kan være årsaken? Noen som har hatt lignende problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2014 Den må stå på 1-2 (trinn) og over en vis temp, før du parkerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2014 Og i Auto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2014 Dessverre så fungere ikke dette heller. Har prøvd å resette til fabrikkinstillingene med å holde inne on og off knappen i 10 sek også. Motoren blir god og varm. Når en kjører webastoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2014 Kan være webasto IPCU relét ditt som styrer vifta di som har streika, dette må programeres når der skiftes av noen som driver med rep av webasto, event. møller. Har du tatt en diagnose ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 16, 2014 Nei har ikke d. Men må vel bare bite i d sure eplet å kontakte verksted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 16, 2014 Men takk for svar uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2014 Plukk ut driten den koster mer en den smaker.. eg er drittlei min webasto som aldri fungerer må inn på rep hver vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 16, 2014 Min har funket gull. Og i min arbeidsbil i 4 år før den måtte overhales. Problemet er å få brukt webastoen riktig. Om du ikke gjør det soter den igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 16, 2014 Hvordan bruker man den riktig da ?burde jo egentlig hatt noe form for idiotsperre disse her. Sånn eg bor er eg avhengig av bil på kortere turer problemet er at når tempen blir under en vis grad starter den automatisk å då sviver den kanskje bare 15 min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 16, 2014 bør starte den før du starter bilen 10 min ca. Om du iikke har slik mulighet, så kan man programmere webasto til å starte manuelt på kommando ved å trykke på "webasto" knappen på klimaen. Da starter den ikke opp automatisk ved lave tempraturer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 16, 2014 Webasto er helt fantastisk. For min del kan det være så mye kødd det bare vil så lenge jeg kan fikse det Hadde akkurat en liten overhaling på min og den har faktisk ikke vært rørt siden 2005 ser det ut til Vet du om det er ettermontert fjernbetjening i din Tore ? Veldig ofte legges sikringene bak dekslet på venstre side av dashbordet så du kan jo sjekke der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 16, 2014 Tror den ble levert med webasto ny. Sjekke sikring bak det dekslet som kan gå på vifte mener du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 16, 2014 Men har egen fjernkontroll til webastoen. Den er ikke programmerbar i computeren på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 16, 2014 Ble nok levert med webasto ja, men ofte ettermontertes fjernbetjening for å oppgradere til parkeringsvarmer. Se om det ligger noe sikringer der ja så sjekker du de. Fjernkontrollen kan programmeres manuelt, men kan ikke se for meg at det skal ha noe for seg for den kommuniserer jo med bilen tydeligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 16, 2014 Skal sjekke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 17, 2014 Sikringen var ok. Satte varmeappararet i defrost modus. Da startet det sammen med webasto men skrudde seg av etter en liten stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 17, 2014 Bytt viften og brennkammeret. Den ryker fordi den er full av koks i brennkammeret. Viftefeil hos Webasto er noe som er et vanlig problem dessverre på noen av dems modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 17, 2014 Brennkammeret? Webastoen virker som den skal den og gjlr jobben sin. Er kun viften i bilen som ikke vil slå seg på. Altså climatronicen. Kan minne om en elektronisk eller programmeringsfeil synes jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 17, 2014 Har nå etter tips fra møllerkoblet fra og koblet på igjen batteriet. Nå fungerte alt som det skulle. Men motoren var da varm. Blir spennende å se i morgen tidlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 19, 2014 Virker som der er et rele som er problemet. Klikker i et rele under dashen og viften går på og av før den pluttselig kan starte og gå problemfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 19, 2014 Ipcu relé. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 19, 2014 Da satser jeg på det:) Takk:) Må jeg på møller for å få tak i dette? Kostbart? Sitter det under viften? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 21, 2014 Regner med det er dette du mente? Møller visste ikke hva et ipcu rele' var så de ba meg ta bilde av nummeret på det. Så får reise bort i morgen å se hva de sier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 21, 2014 Hellanor selger webasto. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...