Anbefalte innlegg

Skodaen til fruen ser ikke ut innvendig, ikke utvendig heller for den saks skyld, men interiøret begynner å lukte litt funky etter å ha fått vann inn.

Hva er beste måten å rense seter/dørtrekk på? Vil tro at jeg skulle hatt en eller annen vannstøvsuger, og noe slikt har jeg ikke tilgjengelig. Kan det leies noen plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke tepperensmaskin, som du da kan leie f.eks hos Coop - noen steder. Det finnes sikkert flere som leier ut. Sprøy på varmt vann og rensemiddel, bruk børst til å arbeide det det godt inn. Bruk så tepprensmaskinen med varmt vann til å skylle og suge ut "såpevannet" fra setene osv... Ring meg gjerne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grean Clean APC og en tekstilbørste. En våtsuger er en veldig god investering. Betalte 800,- for denne fra Nilfisk, genial sak som suger vått, tørt og i tillegg kan blåse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å bruke Foma mino (tepperenser) sammen med nevnte Green clean syntes jeg dette fungerer utmerket.

Førs sprayer jeg på litt vann får å få lit fuktighet, så sprayet jeg på Green clean som jeg gnikker rundt med en fin børste, så bruker jeg tepperenseren for å få ut møkka. Når man ser vannet i bøtta når man er ferdig skjønner man at det var greit med en rens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Skal få tak i Green Clean og låne meg en tepperenser. Kan legge inn et bilde her på hvordan det ser ut pr. i dag senere :) Ser at Coop på vinterbro leier ut, så jeg skal ringe dit å høre om de har inne. Innkjøp skal jeg vurdere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.