#1 Skrevet Oktober 16, 2014 Skodaen til fruen ser ikke ut innvendig, ikke utvendig heller for den saks skyld, men interiøret begynner å lukte litt funky etter å ha fått vann inn. Hva er beste måten å rense seter/dørtrekk på? Vil tro at jeg skulle hatt en eller annen vannstøvsuger, og noe slikt har jeg ikke tilgjengelig. Kan det leies noen plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2014 Du kan bruke tepperensmaskin, som du da kan leie f.eks hos Coop - noen steder. Det finnes sikkert flere som leier ut. Sprøy på varmt vann og rensemiddel, bruk børst til å arbeide det det godt inn. Bruk så tepprensmaskinen med varmt vann til å skylle og suge ut "såpevannet" fra setene osv... Ring meg gjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2014 Grean Clean APC og en tekstilbørste. En våtsuger er en veldig god investering. Betalte 800,- for denne fra Nilfisk, genial sak som suger vått, tørt og i tillegg kan blåse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg pleier å bruke Foma mino (tepperenser) sammen med nevnte Green clean syntes jeg dette fungerer utmerket. Førs sprayer jeg på litt vann får å få lit fuktighet, så sprayet jeg på Green clean som jeg gnikker rundt med en fin børste, så bruker jeg tepperenseren for å få ut møkka. Når man ser vannet i bøtta når man er ferdig skjønner man at det var greit med en rens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 16, 2014 Takker for svar! Skal få tak i Green Clean og låne meg en tepperenser. Kan legge inn et bilde her på hvordan det ser ut pr. i dag senere Ser at Coop på vinterbro leier ut, så jeg skal ringe dit å høre om de har inne. Innkjøp skal jeg vurdere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...