#1 Skrevet Oktober 16, 2014 Har prøvd å søke, men finner ikke noe som hjelper meg noe særlig:p Bytter clutch når jeg først har motor ute, hadde planer om å hive på ra4 s4 kittet til ecs, men de har ikke på lager, og vet ikke når de får inn. Har planer om k04, regner med at s4 clutchen hadde takla det fint, men siden den utgår så sliter jeg litt. Noen som har noe erfaring med south bend hevy duty daily? Har lest litt forskjellig på andre forum, evt andre budsjett alternativer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2014 En kollega skiftet til clutchmasrter steg 2 i sin, fra qwt.no. prøvde denne nylig og den virker veldig god:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2014 Jeg hadde Clutchmasters FX400 på min gamle 1.8t. Veldig fornøyd med den, nesten original følelse på pedalen. Litt bråere med sinterlamell selvfølgelig, men ikke noe voldsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2014 Hmm, tenkte i utgangspunktet i prisklassen 2500-4500, enste alternativ med singelmass er vel da valeo eller Ra4 kittet, men har det virkelig så stor betydning på aks i lave gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2014 Hmm, tenkte i utgangspunktet i prisklassen 2500-4500, enste alternativ med singelmass er vel da valeo eller Ra4 kittet, men har det virkelig så stor betydning på aks i lave gir? Merket ikke så stor forskjell på singelmasse med clutchmaster hvertfall. var noe bråere clutch og litt hardere pedal uten at det er noe negativt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 17, 2014 Nå skal det sies at jeg har satt sammen både k04 og gt28 oppsett med 100% orginal clutch, uten at dette har värt noe problem over tid.. Så gi den orginale en sjangse med mindre den er meget sliten fra för av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2014 Hadde lett kosta på meg en tusenlapp eksta på oppgradert clutch enn å stå der 6mnd senere med utslitt org clutch.. Hadde selv k04 oppsett på min forrige 1.8t, satte på en ny org clutch der. Funka forsåvidt greit det, men hvor lenge vet jeg ikke...(solgte den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2014 Tenkte å kjøpe noe bedre enn org ja, men syns nesten alt annet enn clutchmaster for dårlig kritikk på div forum:/ Noen med erfaring fra spec clutch? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...