Dieselgeek Sigma 6 Speed Short Shift Kit (2000-20007)

Anbefalte innlegg

Siden jeg har DSG, så ønsker jeg å selge et ubrukt komplett Dieselgeek Sigma 6 Speed Short Shift Kit, som ble kjøpt før bilen. Det passer en rekke forskjellige VAG-modeller (Ja, jeg veit det ikke heter VAG lenger.)

 

Dette kit-et er for modeller fra år 2000 til 2007. Se bildet.

 

20141004_221541_zpsc82abc6d.jpg

 

Det koster ca kr 1600 å ta inn dette til Norge inkl mva. I tillegg kommer frakt på ca kr 300.

Kan tenke meg kanskje kr 1000 pluss eventuell frakt i Norge. Kan eventuelt hentes/leveres i Oslo/Akershus.

 

Her er produktet på Dieselgeeks side.

 

Her er videoer for installasjon:

 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den girskifteren som det er bilde av på siden dems ligner voldsomt på den i transportern.. Er det noen som har en viss peiling på om det er lik skifter på t5 som på mye av det andre greiene? Sammenligne delenr i eta kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ETKA lister to varianter for 2006. Hvilken har du? (Er ikke sikkert det har noe å si for skifteren, men greit å ha rett utgangspunkt, tenkte jeg.)

 

transporter_zpsc33c8ed1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ETKA lister to varianter for 2006. Hvilken har du? (Er ikke sikkert det har noe å si for skifteren, men greit å ha rett utgangspunkt, tenkte jeg.)

 

transporter_zpsc33c8ed1.jpg

 

7H er kassebil. 7J er pickup etc

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øm.. denne skifteren vil jeg ha. Sender en Pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øm.. denne skifteren vil jeg ha. Sender en Pm

 

PM sent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.