Anbefalte innlegg

Har en touran 2008 som har problemer med klimaanlegget,

Når jeg starter bilen står klimaanlegget i AUTO på 22 Grader og da blåser det fint , men etter jeg har kjørt kanskje 1km så vil ikke klimaanlegget blåse lenger og man får ikke vridd bryteren til å blåse mer. Det gule lyset som indikerer hvor mye som blåser blir borte, men det lyser fortsatt i AUTO. Uansett om jeg prøver å endre grader så vil den ikke blåse uansett, men stopper jeg bilen og starter igjen så blåser den igjen og hvis jeg velger DEFOG/den som fjerne dugg på frontruta så kommer det gule lyset tilbake og det blåser fint igjen, men slår jeg av denne bryteren igjen så kommer AUTO lyset tilbake, men ingen blåsing :confused: :confused: :confused:: bh :

Hvis jeg velger varmetrådene i bakruta begynner det gule lyset i knappen å blinke ??? : bh :

Setevarmeren er også litt merkelig for noen ganger så blir den varm på 2min, men andre ganger blir den ikke varm selvom den står på 5??? : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som med alt annet er det bare å få lest ut feillager ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som med alt annet er det bare å få lest ut feillager ;)

Må dette gjøres med vag-com eller kan man få ut koden via climatronicen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok inn med diagnoseapparat ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.