Mangel på EU kontroll Audi S6 C4

Anbefalte innlegg

Audi S6 2.2ANN 1997 modell

Fikk mangel på EU kontroll på foringer.

- Bakaksel - Slakk i innfestinger - Indre bakre Begge sider Øvre.

Noen som kan fortelle meg hvilken foringer dette er og hvor jeg får kjøpt de?

Har også en feil at ABS hyler etter en stund kjøring. Noen tips om hva som kan være galt med den? Har ikke koblet opp diff bak etter ombygging til manuell. Kjenner ingenting feil under kjøring.

Takker for svar! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok camberstagene de mener. Bare bestill komplett og skifte begge sider.

Abs feil på være dårlig abs sensor eller dårlig abs ring. Må nesten lese ut måleverdier for å se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen tips om hvor jeg får kjøpt de? Må vel få lest ut feilkoder også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite tips: Jeg fant ut at releet for ABS (kan definitivt være annerledes på EDL-biler!) hadde fått for mye fuktighet, og var irret internt. Kan være verdt en kjapp sjekk, i hvertfall! Sitter bak sparkeplata på førersiden. Det med sikring inn fra toppen.

REP%20aux%20relay%20panel%203.JPG

Camberstag får du på Biltema, mister-auto.no, mekonomen etc. Varierer veldig i pris.. Husk at du må ha en for hver side, de er forskjellige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autohausaz.com hvis du skal bestille fra utlandet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte camberstagene på ebay, funker fett de. Eller anbefales rexbo.eu eller autohausaz.com. For moro skyld bør du sjekke prisen på mekonomen først, før du finner de i utlandet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde noen giddet å legge ved et bilde om hvordan det ser ut? Sitter offshore å skulle fått bestilt deler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.