Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter 20VT shortblokk (AAN/ABY/ADU). Fortrinnsvis overhalt i senere tid eller nyoverhalt. Ønskelig med H-profil-råder. Pris avhenger av innmaten og hva som er gjort med blokka. Kan også være intr. i blokk m/topp hvis det må selges samlet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en aan motor jeg virderer selge , ganske komplett . Men må ha ny topp pakning ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken innmat er det i den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god. Haster ikke med kjøp for min del, så jeg avventer litt og ser om det kommer en overhalt motor/blokk for salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal kansje nordover i helgen , har også ei blokk med h råder , je 81.5 stempel også som jeg sikkert ikke får brukt med det første , kun innkjørt ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp reist ut på jobb, så jeg er ikke hjemme før om en måneds tid. Hva vil du ha for den blokka da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte selv over 20 tusen for den , så ikke inntrisert i å tape så mye på den ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.