#1 Skrevet Juni 2, 2005 Har lagt et lite referat av turen min til Berlin hvor jeg kjøpte felger i vår. Har en del kjente som synes det var i sprøeste laget å dra så langt bare for det, men det var verdt turen og en morsom opplevelse. Men skulle gjerne tatt flere bilder, tenker jeg på i ettertid. Turreferat med bilder her Kan forøvrig anbefale firmaet der nede, veldig fornøyd med handelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2005 kule hjul du har, blir litt anderledes en de normale motorsport hjula liksom.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2005 Fine hjul! Artig å lese om turen! Hørtes gøy ut i grunn Kanskje bedre å være 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Fine hjul! Artig å lese om turen! Hørtes gøy ut i grunn Kanskje bedre å være 2? Hadde nok vært bedre å være to, ja, men det var ingen jeg kjente som kunne bli med, siden jeg dro fredag. Tror kanskje det hadde tatt lenger tid også hvis man hadde vært to, må ta noen flere pauser når man er flere. Men gøy likevel? Absolutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2005 Artig... Du skriver: Når jeg kom til Svinesund var det tollkontroll, men det gikk da bra det og. Tolleren lurte litt på om jeg hadde kjøpt nye felger, siden jeg hadde de gamle baki bilen, men slapp meg gjennom uten så mye styr, heldigvis. Hvordan lurte du deg unna, husker du hva som ble sagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2005 Artig... Du skriver: Hvordan lurte du deg unna, husker du hva som ble sagt? Hehe, ja husker det. Tolleren lurte på hvor jeg hadde vært. Sa da Tyskland. Han så da baki bilen hvor gamledekkene lå i dekkposer, og lurte på hva jeg hadde betalt for de. 4000 kr sa jeg. Han lyste da ned på de nye felgene på bilen, og lurte på om jeg hadde kjøpt disse også. Ja, men ikke nå, sa jeg. "Ikke nå, nei". Han gikk da litt rundt bilen og så inn i bagasjerommet, (jeg hadde et brett med øl og en liten pose tax-free) før han sa: "OK, det får gå". Han skjønte sikkert forholdet, men det var vel ikke sånt de ser etter. Men hadde litt puls idet jeg kom kjørende og en spratt ut i veien med lys og vinka meg inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2005 Trikset er å skaffe et sett med stålfelger med så vidt godkjente brukte dekk for en billig penge som en da kan dumpe der nede. Da stusser ikke Tulleren over at man har med seg to sett med hjul. Dette trikset er også greit for de som av praktiske årsaker ikke kan få med seg et ekstra sett med hjul i bilen (meg f.eks., må da ha to hjul i baksetet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2005 Gjort dette selv jeg. En tur til Berlin for å kjøpe motor til A 8`n og 3 uker senere dro jeg til Berlin en gang til for å kjøpe motor til TT`n. Er jo kjempefint å kjøre Sverige , Danmark og Tyskland. Treigeste er å komme seg ut av Norge. Blir helt sikkert flere turer. Felgene dine var kjempefine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2005 Gøy å lese. Er jo bare en fin dagstur dette... Hadde sikkert vært veldig gøy å få straffebot i tollen når du kom tilbake. Skrekkeksemplet mitt er en venn av en bekjent som fikk satt inn soltak med solcelle i A8'en sin i Tyskland. 60k. Ble stoppet i tollen med kvitteringene i hanskerommet(ikke lurt..) og da fikk han 2xkostnadene på kvitt i bot. Ble 180k raske for et soltak.... Ellers så må du jo ha et skikkelig avatarbilde med så fine felger! Last ned DETTE PROGRAMMET og sett settings til 120 pixel. Veldig enkelt program(gratis) å bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2005 Gøy å lese. Er jo bare en fin dagstur dette... Hadde sikkert vært veldig gøy å få straffebot i tollen når du kom tilbake. Skrekkeksemplet mitt er en venn av en bekjent som fikk satt inn soltak med solcelle i A8'en sin i Tyskland. 60k. Ble stoppet i tollen med kvitteringene i hanskerommet(ikke lurt..) og da fikk han 2xkostnadene på kvitt i bot. Ble 180k raske for et soltak.... Ellers så må du jo ha et skikkelig avatarbilde med så fine felger! Last ned DETTE PROGRAMMET og sett settings til 120 pixel. Veldig enkelt program(gratis) å bruke. Nei, det hadde ikke vært noe gøy å fått bot på det nivået nei. Men da har han vel møtt en gretten toller. Enig i avataren, den har jeg helt glemt bort. Har bare et bilde av allroad-versjonen, men det får duge så lenge. Får vel snart et bilde av bilen med KW-settet også. Nei, det er ikke ille langt til Berlin. Naboen har hytte i Nord-Trøndelag, og de bruker like lang tid på å kjøre opp dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...