#1 Skrevet Oktober 19, 2014 Da har tiden kommet for å bytte girkasseolje på min audi S4 2.2T 1992 Jeg lurer på hvordan man skal gjøre det? - Hvilken type olje skal man flushe med og hvilken skal man fylle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2014 Automat ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2014 Regner med det, i og med han snakker om å "flushe"... Hadde tenkt det samme på min S4 '92 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2014 det er manuell ja, heter vell ikke å flushe da, hehe Hvordan foregår et oljeskifte på girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2014 Det er veldig enkelt. Først åpner du fyllepluggen. Deretter åpner du tappepluggen. La all olje renne ut, sett i tappepluggen, og fyll på med girolje til det renner over i fyllehullet. Sett i fyllepluggen, ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...