#1 Skrevet Oktober 19, 2014 Hei. Webasto kjørevarmeren på min Caravelle 1,9tdi er helt dø. Det har den forsåvidt vert siden jeg kjøpte bilen. Har hatt den på verksted for feilsøking å de kunne fortelle at de ikke fikk kontakt med styre enheten til webastoen. Neste steg for dem var å montere ny styre enhet. Tenkte jeg skulle forske litt selv så da jeg lurer på om det kun er denne boksen som bildet viser som er selve webastoen og styre enhet, eller ligger styre enheten en annen plass? Mvh Jan J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 19, 2014 Styreenheten sitter i selve webastoenheten som du har på bildet ja. Er ikke så veldig mye å feilsøke utenom å kontrollere at det ikke er ledningsbrudd mellom styreenhet og oppi bilen. Du kan jo sjekke under førersetet ved batteriet om du finner noe brudd evt i strømpen som går gjennom gulvet. Hvis ikke så er det gått en del styreenheter til disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 19, 2014 Har ikke batteri under fører setet, kun masse ledninger og kontakter. Skal sjekke disse før jeg eventuelt bestiller ny styre enhet =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 19, 2014 Er nok styreenheten din som er defekt, sitter som Jan sier i webasto enheten din, koster ca 4500kr hos Møller. Så når du har fått den sammen igjen er det bare og krysse fingrene om at alt det andre er på stell, som temp.følere, brennkammer og glødeplugg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...