Haugesund: Brun Golf 2 16v på Karmøy

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til eier av en brun Golf 2 16V med beige skinn som jeg tror holder til på Karmøy?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetta front?

Tror den holder til på Torvastad hvis jeg ikke har sett feil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke Jetta front... helt org bil, MEN jeg har funnet den :)

Har ikke pratet med eier enda, får se først hva jeg gjør med bil og slikt, men at den kunne blitt tøff er det ingen tvil om. Veldig spesiell utgave også med lettere trimmet motor, tror den har 150-160 hk og er en F3 (?) utgave..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på denne gamle tråden når jeg nå nylig såg denne bilen stå annonsert :) Engang i tiden var denne utrolig tøff, først og fremst pga fargen utvendig, men beige skinn, relativt lav og fine felger gjorde den utrolig rå når den først kom hit på 90 tallet.

Hadde bilen vært litt mer strøken hadde jeg kjøpt den på flekken, men særlig strøken er den desverre ikke lenger, og km.stand har nok passert 300.000 vil jeg tippe :) Men helt klart en bil med potensiale!

1319867-bilde3-s1030042.jpg

1319867-bilde4-s1030044.jpg

1319867-bilde5-s1030052.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger den til salgs nå??

har du link til den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein av lærlingene i firma som eige dinna biel. han bur i hgsd. har hatt mg ein tur i biel. går bra t å vær golf:p hehe

han så eige an har litt peiling på bil å prøve så godt han kan å passa på biel men tidens tann har slete på biel. kan pendla ein del t stord derfor km men an ska sella dn for å kjøpa s2 visst.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ein av lærlingene i firma som eige dinna biel. han bur i hgsd. har hatt mg ein tur i biel. går bra t å vær golf:p hehe

han så eige an har litt peiling på bil å prøve så godt han kan å passa på biel men tidens tann har slete på biel. kan pendla ein del t stord derfor km men an ska sella dn for å kjøpa s2 visst.....

Det er vell ikke akkurat pga han km er så høy, bilen var jo kjørt 230-240' km for MANGE år siden når den stod til salgs på Knapphus :)

Men bilen er nok ett bra utgangspunkt for en ganske unik 16V bl.a. pga farge og interiør, spesielle bronsefargede ruter osv...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.