#1 Skrevet Oktober 20, 2014 Hei. Jeg har bestemt meg for å heve (!!) passaten min. : eek :Jeg har problemer med å kjøre opp til hytta uten å ta nedi, så jeg vil ha den bittelitt høyere. Bilen er en 2010 r-line 4motion stasjonsvogn. Hvordan kan jeg sjekke om jeg har originalt sportsunderstell eller standard? Regner med jeg har sportsunderstell, men har ikke hatt passat før, så det hadde vært greit å være sikker hva jeg har før jeg bestemmer meg:) Håper noen kan hjelpe meg: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2014 Bare kjøp det understellet som er forhøyet, så er det ikke så farlig hva du har men møller kan vel sjekke om du ringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2014 Hei. Det var det jeg tenkte i utgangspunktet selv også, Men har kommet over et understell fra en standard som jeg kjøpte for å ikke gå glipp av det:) Så derfor vil jeg bare dobbeltsjekke at bilen er den laveste typen. Jeg har sett noe om fargekoder på fjærer som kanskje sier noe om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2014 Se http://vag-codes.info/files/options/vag-option-codes.pdf Trolig er utstyrskoden for "bad road" 1BB Suspension/shock absorption for rough road design Og hvis du finner klistrelappen med utstyrskodene i serviceheftet og/eller i reservehjulsbrønn el.l, så bør den stå der. 1BA er standard, 1BD er sportsunderstell. Men det skal vel være mulig å se det på fargekoden på fjærene også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2014 jeg fikk sjekket det opp med møller I dag! var mye frem og tilbake, men vi fant til slutt ut at jeg har standard understell: rolleyes fikk også sjekket opp med nummer på understellet jeg har kjøpt, og det viste seg å være forhøyet:tilber: så da blir bilen høyere og saken er biff! blir vel ca 1,5cm høyere av forhøyet understell om jeg har forstått det rett?, det er ikke mye, men forhåpentligvis nok:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...