Audi A6 2.5tdi R5 noen som har/hatt en med høy kilometer?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har selv en A6 2.5tdi c4 som snart runder 280.000km, å har hørt at dette er solide maskiner. Bror min hadde en som hadde gått 445.000 før den blei solgt. Andre som har eller har hatt en som ligger rundt 400.000 og oppover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange av disse motorene som har gått over 400.000. Med litt vedlikehold er disse "evigvarende"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motorene klarer du hvertfall ikke å kverke så lenge intervaller på div følges :) Tar du vare på bilen også og passer deg for rust så er de knall de og :)

Jeg hadde en som var gått over 300 og hadde hatt et vondt liv. Bilen røyk på høggeren men motoren ble solgt da den var god som bare det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har en som har gått under 300 har den gått lite : smil : Har to stk selv begge med over 430 på telleren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min har også gått ca 280.000 og det er ingen km på denne motoren. vær nøye med reg.reim og oljeskift og denne motoren klarer seg i 20år til uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1996-modell med 420.000 - minst. Men jeg passet ikke på intervallene så det ble satt inn en med 250.000 bak seg da regreima tok kvelden på 380.000. Nå var det børstene på alternatoren sin tur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.