#1 Skrevet Oktober 21, 2014 Rydder litt, og har et sett 2.8l v6 topper og en s4 b5 blokk liggende. Toppene er uten kammer, men ellers er det meste med (org ventiler, løftere, fjærer osv) kan bruke kammer fra andre 2.7 i disse. Fint for deg som skal bygge topper til en 2.7 biturbo. Har også komplett nytt ventil sett fra supertech (std dim) Toppene 3000, med supertech ventilsett vil jeg ha 8500. kan også selges med nye oem løftere og supertech eller rosten fjærer osv. Tom S4 blokk, litt usikker på km stand, men han jeg kjøpte den av sa ca 150000 km. Har også stemplene og råder og veiv + div som hørte til denne liggende i en boks. 2500.- Har ingen bilder her da jeg er borte på jobb. Topper og blokk samla 5000.- Må hentes i oslo området. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2014 Har du motorkoden på toppene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2014 Kan sjekke opp når jeg kommer hjem fra jobb. Det blir fort en drøy uke til. Husker ikke her i farten, men kjøpt av en i usa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2014 Har du motorkoden på toppene? No lyt du kaupe !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 21, 2014 Haster ikkje for min del. Blir det ikkje 2,8l topper på deg, Jørn? Va kanksje noko tidleg å handle inn topper, men har jo plass på hylla. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 22, 2014 Kjøpte et par ferdig porta og sammensatt 2.8 topper som var ubrukt, men uten kammer fra en finne. Med oversize ventiler og litt annet. Så trenger ikke disse likevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...