#1 Skrevet Oktober 21, 2014 Hei Har trøbbel med sentrallåsen på min passat 2004 stasjonsvogn. Har lest mye men finner ikke noe helt konkret for min modell. Skiftet nettopp confortboksen men det hjalp ikke på problemet. Nå fungerer ikke sentrallåsen på nøkkel heller, men har forstått at boksen må kodes til å prate med nøkkelen. Sentrallåsen fungerer på døren fram og bak på førersiden men ikke på passasjersiden, tidligere fungerte det av og til men nå er det helt dødt. Har lett etter irrede ledninger i gulvet både på fører og passasjerside men finner ingen ting som kan være galt. Noen som har gode forslag, eventuelt vet hvilke ledninger og verdier jeg kan måle på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 21, 2014 Har du sjekket overgangen mellom dør og dør-stolpe? En kamerat har en 98 modell Passat som begynnte å tulle med sentral-låsen. Der var det ledningsbrudd i overgangen. Er problemet likt om du bruker nøkkel i dør vs fjernstyringen på nøkkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 21, 2014 Har ikke sjekket overgangen dør dørstolpe nei, skal få gjort det litt senere i dag. problemet er likt uansett om jeg bruker nøkkel i dør, låse knappen på innsiden av døren eller om jeg bruker fjernstyringen på nøkkel. Vet du om dørlåsene er i serie, slik at hvis det er feil i dør fremme på passasjersiden så virker det ikke bak heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 21, 2014 Det vet jeg desverre ikke. Har du fått lest ut feil-minne? Det er alltid lurt å få gjort. Om du ikke har utstyr til dette selv, så er det kanskje noen i lokallaget ditt som vil hjelpe deg (evetuelt Møller). Forresten, velkommen til klubben (og forumet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 22, 2014 Takker for det =) Lette etter brud i overgangen bil dør i går, fant ikke noe der. Plukket også ut låsen i døren og sjekket kontakten. Det var en del irr, og etter jeg hadde fikset det fungerte dørlåsen en liten stund... Men den sluttet å virke før jeg monterte sammen igjen, så jeg tror neste er å skifte låsen. Jeg tror også at døren bak på passasjersiden fungerte da døren fremme fungerte, men det er jeg ikke 100% sikker på. den var ihvertfall låst da jeg begynte å rydde, og jeg er helt sikker på at den var åpen før jeg plukket demonterte noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2014 Måtte skifte dørlåsen. så nå fungere passasjer dør fremme, men passasjer dør bak fungerer fortsatt ikke. skal lette etter lednings feil der også før jeg kjøper nytt dørlås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2014 Fant brudd på en ledning inni sluttstykket på passasjer døren bak, fikk fikset det men under operasjon på sluttstykket har jeg flyttet på en plast arm som trykker på noen brytere. så når jeg låser dørene fra bryteren inne i bile låser alle dørene seg, så låser den baker passasjerdøren seg opp igjen =P nå er det bar å få kodet den nye komfort-boksen til nøkkelen, har prøvd å synkronisere nøkkelen som det står i instruksjonsboken men det virket ikke. har også koblet til vag com men jeg kan ikke så mye med vag com så får ikke kontakt med komfort-boksen. Mulig jeg må stikke innom Møller for litt bistand. Men ellers er problemet løst =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...