#26 Skrevet Oktober 24, 2014 denne vingen passer på coupe quattro sant? Isofall byr eg 1600 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 24, 2014 denne vingen passer på coupe quattro sant? Isofall byr eg 1600 Hei Det er jeg ikke sikker på.... Den sitter fastskrudd i noen fester på bakluken og jeg vet ikke om denne har dette. Kanskje du må kjøpe luken også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 24, 2014 Noen som veit om det passer da?? Orginalvinga er skudd med 3 skruer på kvar sia vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 24, 2014 Noen som veit om det passer da?? Orginalvinga er skudd med 3 skruer på kvar sia vertfall Kan ta den av å sende bilde så ser du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 24, 2014 flott, kan du måle avstanden mellom skue hullene og? Så er eg heilt sikker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 24, 2014 Samme bakluke på urquattro, coupe gt og coupe quattro. Så da passer vingen PS: hatthyllen har de hullene org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 24, 2014 Samme bakluke på urquattro, coupe gt og coupe quattro. Så da passer vingen PS: hatthyllen har de hullene org. Takk for info. men de er vel laget av forskjellig materiale eller tar jeg feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 25, 2014 Byr 1700, hva er tilstanden på coupe lista? Hvor lenge varer bud runden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 25, 2014 1800 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 25, 2014 Takk for info. men de er vel laget av forskjellig materiale eller tar jeg feil Det stemmer, noen er levert med glassfiber bakluke org. Men er samme innfesting på spoiler og på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 25, 2014 1900 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...