#1 Skrevet Oktober 22, 2014 Hei, tar dere av den myke "tette" gummien eller presser dere bare coilene nedi? Er snakk om en adu motor og den pakka som HM selger til dissa motorene. Er liksom ikke sjangs å få dem nedi virker det som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 22, 2014 Hvilket delenummer er det på coilene? Har ikke vært borti at det skal være noe problem på det toppdekslet før. Har du prøvd å trø de hardt nedi ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2014 Sleit selv med dette på en ABY, og jeg skar bort ringene på gummien. Hadde i tillegg av toppdekselet og slipte forsiktig med en rettsliper i øvre del av hullene. Men merkelig at det skal være så trangt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 22, 2014 Det lar seg ikke gjøre å få dem nedi med gummien på.. gummiene er nå tatt av å og montert coilene uten. bilen er like ubrukelig som før jeg bytta coiler.. har ikke delenr på hånda men var beru coiler! Og org coil deksel passa etter jeg tok av alt det originale som sitter der så da vil jeg tro det er 1.8 coiler?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...