Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter følgende til min S4 92mod med AAN motor:

 

- Resirkventil

- Slangen som sitter mellom turbo og trykkrør (den slangen resirkventilen sitter på)

- Org. dyser

- Hjerne med en god chip, evt. kun chip

 

- Muligens bakre bremsekalipper venstre side. Her har jeg byttet returfjæra til brekket men det henger fortsatt litt på. Noen som vet om dette er en vanlig feil? Ble nødt til å bytte hele kalipperen på høyre side.

 

Ønsker helst å kjøpe det meste samlet dersom det ikke kan hentes på strekningen Bergen - Arendal

 

 

Kan kontaktes på 95 43 55 57, da jeg ikke er innom her så mye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ecu med en flis sundet chip og en variabel map sensor fra 034 , har orginale dyser, slangen og resirkventil ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bakcaliperen er det akslingen som håndbrekkvaieren er festet i som er problemet, hvis kabelen i seg selv ikke er treg grunnet rust. Det enkleste trikset er å bruke et stort flattjern og "dra" ut akslingen så man får pusset av rust og skitt. En fullstendig guide er her: http://www.audiworld.com/forums/audi-100-a6-c4-platform-discussion-24/rear-caliper-rebuild-guide-2770104/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.